آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

وقتی مطرح می شود که مگر همه مسائل کشور قابل رفراندوم هست؟ بایستی به ریشه این حرف که از کجا آمده است برگردیم؟

این تفکر از آنجا برمی گردد که گروهی معتقد هستند که دموکراسی مستقیم و دموکراسی غیرمستقیم در کشورها وجود دارد و در کشورهایی که دموکراسی مستقیم وجود دارد مردم برای جزئی ترین امور بطور مستقیم دخالت می کنند و انتخاب می کنند ولی در کشورهایی که دموکراسی غیرمستقیم وجود دارد(که تلقی رهبر ایران و اطرافیان حکومت چنین است) چون دائما طی راهپیمایی،اجتماع های گزینشی،انتخابات با حداقل مشارکت کنندگان،انتخابات با فیلترحداکثری نامزدها،انتخابات براساس قانون اساسی 4دهه پیش،انتخابات براساس قوانین قدیمی و تاییدنشده بتوسط نسل جدید،... صورت می گیرد دیگر نیازی به رفراندوم های جزیی در سراسر کشور نیست؟!

چون آن گروه اقلیت که خودشان جمع آوری می کنند، مجوز برگزاری اجتماع می دهند، رسانه و امنیت انتظامی را برایشان مهیا می کنند، اقدام به تایید دارند می کنند و آنهایی را که صدایشان به جایی نمی رسد را پوشش می دهند!

پس درمی یابیم که چرا فرهنگ سیاسی اجتماعی ایران راتلاش میکنند که در سطح پایین نگه دارند(با عدم پذیرش رفراندوم بابت هر مسئله استان و کشور) تا بتوانند در نهایت با دلیل اینکه مردم قدرت تحلیل مسئله ندارند بنابراین گروه برتر"جانشینانی که خودشان پرورش داده اند و با تفکرات خودشان همسو هستند" برای گروه صغیر که قدرت تحلیل مسئله را ندارند حکمرانی کنند!

این جانشینان همان نمایندگان مجلس میلی،شورای نگهبان، فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق، هیات های علمی اندیشکده های حکمرانی، مجمع تشخیص مصلحت نظام،اعضای شوراهای تصمیم  گیر در امورات کلان کشور، ... هستند.

ما برای رسیدن به رشد و بالندگی نیاز داریم که از لحاظ فهم سیاسی و اجتماعی در تمام مردم تحول ایجاد شود تا قدرت تحلیل مسئله از بطن جامعه به بالا راه یابد و نه اینکه قدرت تحلیل مسئله مانند ژن برتر فقط برای گروهی باشد که به امکانات کشور دسترسی دارند.

همچنین بنده بعنوان شهروند عادی ایران می گویم که فعلا رفراندوم سراسری لازم نیست بلکه ابتدا همه پرسی های استانی بابت امورات مهم برای مردمان هر استان بایستی صورت بگیرد و سپس آن چیزی که برآمده نیازها و خواسته های استان ها هست در نهایت مورد همه پرسی سراسری قرار بگیرد.

البته من بعنوان یک آدم عادی مقیم ایران می دانم که چرا از برگزاری رفراندوم طفره می روند چون بدلیل ضعف های مکرر و پایمال کردن حقوق مردم در حال حاضر دارای جایگاه اجتماعی خوب نیستند و می ترسند با برگزاری رفراندوم، این چیزی که فعلا دارند را دیگر نداشته باشند!

بنابراین با پرسش از مردم ایران که "ترجیح می دهید نظام بشکل سابق حکمرانی شود؟" یا "در هر استان براساس رای مستقیم مردم همان استان اقدام به تصویب قوانین شود؟"

یا همه پرسی شود که مردم تمایل دارید که از این به بعد، رویه همان رفراندوم غیرمستقیم باشد و یا به رفراندوم مستقیم تغییر رویه بدهیم؟

راجع آینده خود تصمیم گیری کنند.

 

کدهای ایرانسل برای آهنگ کباب --- آهنگ کباب 55129587 آهنگ کباب 1 کد 55129588 آهنگ کباب2 کد55129589 فعالسازی با ارسال کد به 7575

کدهای همراه اول برای آهنگ کباب---آهنگ کباب کد 37191 آهنگ کباب 1 کد 37174 آهنگ کباب2 کد37175 فعالسازی با ارسال کد به 8989

کلمات کلیدی:غذای پرسنلی،غذای شرکتی،غذای مهمونی، سامانه معاملات خوراک،غذای مراسم،پک ترحیم،غذای نذری،افطاری سحری ماه رمضان،پیمانکار آشپزخانه،تهیه طبخ و توزیع غذا،خدمات رفاهی،خوراک دام،غذای شب عید،کباب،شله زرد پر گلاب،قورمه سبزی،قیمه نثار،کرفس، دیزی، کوکو، عدس پلو، فسنجان، کرفس،آشپز،غذای خوب، شکوه طعم و رنگ 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی