آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

اردوهای راهیان پیشرفت

به گزارش خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1402 از بندرعباس، با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، وزیر علوم و سخنگوی دولت دور جدید اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی آغاز شد. 

در این دور از اردوهای راهیان پیشرفت با رویکرد آگاهی بخشی به نسل جوان کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور 150 دانشجو از سراسر کشور به میزبانی هرمزگان آغاز شد، در این اردو با آخرین دستاوردهای کشور در عرصه خودکفایی و اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه کشور آشنا می‌شوند.فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم آغاز دور جدید اردوی راهیان پیشرفت دانشجویی گفت: دشمنان در اوایل انقلاب و پس از جنگ باورشان نمی‌شد دانش ایران در حوزه نظامی پیشرفت کند اما حال همه آنها به این دانش و علم ایران معترف هستند.

به نظر اینجانب که یک شهروند عادی ایران هستم این کارهای ایشان کارهایی بسی ارزنده هستند ولی چندنکته را بایستی رعایت کنند که نتیجه بخش باشد:

1- کلمه دشمن را از کلام،نوشتار حذف و کم کنند و از کلمات دیگر که بارمنفی ندارد استفاده کنند می دانیم خوب خوب را جذب می کند و بد بد را جذب می کند.

2-اردوی راهیان پیشرفت بایستی بمانند لاتاری ماهانه باشد بطوریکه کارآفرینان،واحدهای احیاجو،واحدهای احیاگر،مخترعان و مبتکران همگی بتوانند پس از ثبت نام ، از این امکان بازدید منتفع بگردند.

بدیهی است بازدید یک واحداحیاجو به نقد شدن وضعیت راکد وی کمک می کند درصورتیکه بازدید یک دانشجو حالت سرمایه گذاری برای آینده را دارد.

 

کدهای ایرانسل برای آهنگ کباب --- آهنگ کباب 55129587 آهنگ کباب 1 کد 55129588 آهنگ کباب2 کد55129589 فعالسازی با ارسال کد به 7575

کدهای همراه اول برای آهنگ کباب---آهنگ کباب کد 37191 آهنگ کباب 1 کد 37174 آهنگ کباب2 کد37175 فعالسازی با ارسال کد به 8989

کلمات کلیدی:غذای پرسنلی،غذای شرکتی،غذای مهمونی، سامانه معاملات خوراک،غذای مراسم،پک ترحیم،غذای نذری،افطاری سحری ماه رمضان،پیمانکار آشپزخانه،تهیه طبخ و توزیع غذا،خدمات رفاهی،خوراک دام،غذای شب عید،کباب،شله زرد پر گلاب،قورمه سبزی،قیمه نثار،کرفس، دیزی، کوکو، عدس پلو، فسنجان، کرفس،آشپز،غذای خوب، شکوه طعم و رنگ 

  • ۰۲/۰۲/۱۵
  • سیدحسین احمدی

اردوی راهیان پیشرفت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی