آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزای تسنیم مورخه 18 اردیبهشت1402 عضو حقوقدان شورای نگهبان -عباسعلی کدخدایی گفت: همه‌پرسی یک روش است و اگر همه‌پرسی را به‌مثابه یک روش فرض بکنیم، این روش می‌تواند در یک‌جایی در یک‌زمانی مفید باشد و در یک‌زمانی هم مفید نباشد.

یک بخش دیگری را قانون اساسی ما در قالب همه‌پرسی مطرح کرده که دو بعد دارد. یکی اصل 59 ماست که ما به آن همه‌پرسی تقنینی می‌گوییم. یک مورد هم در اصل 177 قانون اساسی است که برمی‌گردد به اصلاح قانون اساسی که به آن همه‌پرسی اساسی می‌گوییم.

همه‌پرسی اساسی ناظر بر اصلاح قانون اساسی است که الان خیلی مورد بحث نیست. طبیعتاً هر وقت که لازم شد و شرایط بود، همه‌پرسی قانون اساسی هم انجام می‌گیرد.

اما اصل 59 قانون اساسی چه می‌گوید؟ اصل 59 یک ظرایفی را دارد که دقت در آن بسیار مهم هست. می‌گوید در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ممکن است اعمال قوه‌ی مقننه از راه همه‌پرسی و مراجعه‌ی مستقیم به آراء مردم صورت گیرد. یعنی چه؟ یعنی کاری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهند، -که تقنین است- مجلس آن را به مردم واگذار کند.

پس‌کار دیگری را یا راه دیگری را قانون اساسی نگفته که شما مثلاً بیایید در رابطه با مسائل اجتماعی‌تان یک همه‌پرسی عام داشته باشید، یک همه‌پرسی عمومی داشته باشید. آنچه پیش‌بینی‌شده همین است که مجلس بگوید مردم جای آن‌ها تصمیم بگیرند. حالا شرایطی هم در اصل 59 ذکرشده که درخواست مراجعه به آراء عمومی باید به تصویب دو سوم نمایندگان مجلس برسد.

پس ما به‌جز اصل 59 که طبق آن وظیفه‌ی قانون‌گذاری مجلس به‌جای خود مجلس به مردم واگذار می‌شود، در موارد مهم هیچ نوع دیگر همه‌پرسی نداریم.‌

به نظر اینجانب که شهروند عادی ایران هستم لازم هست هم راجع به اصل177 قانون اساسی که راجع به اصل قانون اساسی می توان همه پرسی کرد یعنی نظام جمهوری ایران از جمهوری اسلامی به جمهوری دموکراتیک تغییر کند-همچنین شکل رهبری از رهبری یک شخص در راس هرم به رهبری بشکل شورای رهبری تغییر کند.

همچنین با توجه به نظر قاطع مردم که در همه پرسی معلوم  خواهد شد لازم است که مجلس نمایندگان برچیده شود و مردم مستقیما به لوایح از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی رای بدهند.

همچنین مردم چه آنی که مسائل اقتصادی را می فهمد و آنی که مسائل اقتصادی را نمی فهمد تحلیل مسئله دارد و مسئولان مملکت بجای اینکه بگویند چون تحلیل مسئله ندارد نبایستی مستقیما به لوایح رای بدهد یا بخاطر تبلیغات گروه خاصی و گمراه کردن ذهن ناآگاهان نبایستی رای مستقیم مردم به لوایح وجود داشته باشد، بیایند سیستم کنترل و نظارت را بالا ببرند که چنین مشکلاتی پیش نیاید.

یکی از راهکارها برای مردمی که قدرت تحلیل مسئله ندارند انجام آموزشهای محله محور و سپس آزمون شفاهی و  صدور گواهی الکترونیکی رتبه تحلیل مسائل کشور برای هر ایرانی می باشد.

یکی از راهکارها برای افراد موثر در سیاست کشور نیز نظارت بر وعده ها و اظهارات آنها در فضای مجازی می باشد.حکومت و قوه قضاییه و پلیس و امثالهم همانطور که می توانند افراد عادی را بخاطر اظهاراتشان تعقیب و مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی بنمایند برای سیاسیونی که به قصد گمراهی ذهن مردم ، اظهاراتی را شفاها در فضای مجازی منتشر می کنند نیز بایستی تحت نظر قوه قضاییه و پلیس باشند و قبل از اینکه اظهاراتشان موثر بیفتد مورد بازخواست حکومت قرار بگیرند.

حکومت بجای اینکه آزادی های طبیعی و  حقوق طبیعی مردم را محدود کند می بایستی از تکنولوژی های روز دنیا و از ظرفیت های نوآوری و ابتکار بهره ببرد و پیشرو باشد و لازم نیست همش خودش را با فرانسه و امریکا مقایسه کند و همش لازم  نیست به انتخابات گذشته و همه پرسی گذشته ایران استناد نماید چون آنها برای نسلهای گذشته بوده است و نسل الان هرچند پیر نیست ولی بخاطر انقلاب دیجیتال توانسته اند به دانش پیران دست بیابند و بینش شان را زیاد کنند.

کدهای ایرانسل برای آهنگ کباب --- آهنگ کباب 55129587 آهنگ کباب 1 کد 55129588 آهنگ کباب2 کد55129589 فعالسازی با ارسال کد به 7575

کدهای همراه اول برای آهنگ کباب---آهنگ کباب کد 37191 آهنگ کباب 1 کد 37174 آهنگ کباب2 کد37175 فعالسازی با ارسال کد به 8989

کلمات کلیدی:غذای پرسنلی،غذای شرکتی،غذای مهمونی، سامانه معاملات خوراک،غذای مراسم،پک ترحیم،غذای نذری،افطاری سحری ماه رمضان،پیمانکار آشپزخانه،تهیه طبخ و توزیع غذا،خدمات رفاهی،خوراک دام،غذای شب عید،کباب،شله زرد پر گلاب،قورمه سبزی،قیمه نثار،کرفس، دیزی، کوکو، عدس پلو، فسنجان، کرفس،آشپز،غذای خوب، شکوه طعم و رنگ 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی