آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

اصالت پروری

اصالت پروری حلقه مفقوده هنر وموسیقی ایران شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم مورخه 23 اردیبهشت1402 سرود از گونه‌های مهم و تاثیرگذار موسیقی است که قدمتی طولانی در جغرافیای هنر ایران و جهان دارد.هوشنگ جاوید با انتقاد از اوضاع سرود در کشور، به خواننده نوجوانی اشاره می‌کند که کنسرت‌ها را قبضه کرده در حالی که ۲۵ هزار خواننده دور از صحنه در کشور وجود دارد.این پژوهشگر موسیقی می‌گوید:در ایتالیا فردی که به عنوان مثال 10 سال قبل از طریق برنامه‌ای به نام «گوجه و فلفل» معرفی شده است را مجدد دعوت می‌کنند تا از جایگاه پیروزمندانه امروزش بگوید که نقطه رشدش از همان برنامه بوده. آنها از همین طریق اصالت‌های‌شان را حفظ کرده‌اند و اصالت پروری انجام می‌دهند.

به نظر اینجانب که شهروند عادی ایران هستم دغدغه اعلامی این پژوهشگر صحیح و درست می باشد چرا که کارهای اساسی در دوره های طولانی به ثمر می نشینند و ریشه دار می شوند.این کار اساسی حتما نوزایی خواهد داشت حتما در ترکیب با کارهای اساسی دیگر خواهد آمد و حتما مکتوب و منبع علمی آموزشی قرار خواهد گرفت.

خود بنده در سال 1384 که برنامه درسی شغلی مدیرکیترینگ را در سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور با همکاری گروه صنایع غذایی تدوین کردم سپس کنفرانس های کارآفرینی کیترینگ، سمینارهای دستاوردهای پژوهشی کیترینگ، کتاب راهنمای آشپزی صنعتی، بسته آموزشی ممیزی داخلی کیترینگ، mba کیترینگ، طراحی معماری مراکز خدمات غذایی و پذیرایی، کتاب مرجع مدیرکیترینگ، کتاب کارآفرینان صنعت کیترینگ، ... را متولی تولید و ایجادش بودم و حالا نیز سامانه معاملات خوراک و همچنین آهنگ غذا(ترانه و ملودی) و موسیقی آشپزی و نمایش موزیکال غذاها را ایجاد کرده ام و در حال گسترش آنها هستم تا هم به آموزش و هم به فرهنگ کشور کمک کرده باشم و هم به درآمد از این طریق دست بیابم و پیشرو و نوآور نه فقط در داخل کشور بلکه در کل جهان باشم.

کار اساسی این است.

از جمله کارهای اساسی دیگر که حکومت ایران طی 4 دهه گذشته بخوبی انجام داده است دادن روحیه فکر نکردن به مردم بوده است و تعطیل کردن مسائل دینی و سپردن به مراجع تقلید و روحیه فکر نکردن و تعطیل کردن مسائل مملکتی و سپردن به نمایندگان مجلس را دنبال کرده است.

اینچنین است که فی الحال می گویند "برای همه مردم امکان تحلیل نیست" برآمده از همین کاراساسی و ریشه دار هست.

وقتی بستر تحلیل سالیان سال به حال خود رها می شود و ماده مغذی به اهالی آن بستر داده نمی شود و هر چه هم داده می شود هجو و دشمن پروری و امثالهم می باشد بنابراین از داخل این بلبشو و فضای بی محتوا، چه می خواهد دربیاید؟!

بنابراین خود مردم که زیربنای مملکت هستند تا به خود نیایند که همش خوردن و آشامیدن،سکس و خرید خودرو و ویلا و مال اندوختن و روزمرگی انجام دادن نیست ، اوضاع مملکت به سرانجام خیر منتهی نخواهد شد.

مردم می بایستی بمانند ژاپن بمانند فنلاند بمانند خیلی از کشورهای دیگر متوجه بشوند که بایستی درونیات فکری خود و رفتار خود در جامعه را غنی و پربار کنند و آن را به فرزندان خود انتقال دهند به دیگر افراد جامعه انتقال بدهند و همچنین آنها را به زبان های دیگر از طریق وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی انتشار دهند تا ارتباطات شکل بگیرد که انقلاب های پی در پی صنعتی و تکنولوژی و انقلاب های بعدی همگی برپایه ارتباطات خواهد بود.

به امید اینکه مردم ایران که صاحب تمدن هستند به تمدن بزرگ خود برگردند و خود را از دون بودن برهانند.

 

کدهای ایرانسل برای آهنگ کباب --- آهنگ کباب 55129587 آهنگ کباب 1 کد 55129588 آهنگ کباب2 کد55129589 فعالسازی با ارسال کد به 7575

کدهای همراه اول برای آهنگ کباب---آهنگ کباب کد 37191 آهنگ کباب 1 کد 37174 آهنگ کباب2 کد37175 فعالسازی با ارسال کد به 8989

کلمات کلیدی:غذای پرسنلی،غذای شرکتی،غذای مهمونی، سامانه معاملات خوراک،غذای مراسم،پک ترحیم،غذای نذری،افطاری سحری ماه رمضان،پیمانکار آشپزخانه،تهیه طبخ و توزیع غذا،خدمات رفاهی،خوراک دام،غذای شب عید،کباب،شله زرد پر گلاب،قورمه سبزی،قیمه نثار،کرفس، دیزی، کوکو، عدس پلو، فسنجان، کرفس،آشپز،غذای خوب، شکوه طعم و رنگ 

 

  • ۰۲/۰۲/۲۴
  • سیدحسین احمدی

اصالت

تحلیل مسئله

نوزایی

کار اساسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی