آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

غذای نذری

نمایشگاه عطر سیب از تاریخ 24تا28تیر1402 از ساعت 16-20 در محل میدان امام حسین تهران برگزار می شود.

یکی از مواردی که هیئات مذهبی نسبت به تامین اقلام آن اقدام می کنند مربوط به تهیه و تامین غذای نذری ایام دهه محرم و بخصوص عاشورا و تاسوعا می باشد.

در ایام گذشته دیده ایم که در این ایام ، قیمت مواد اولیه غذایی رو به افزایش می گذارد و دلیل آنرا می توان به عدم آشنایی خریداران از گروه مردم عادی دانست.چون از قاعده خرید انبوه آگاه نمی باشند و چون مشتری ایام کوتاهی می باشند به هر قیمتی که تامین کننده عمده اعلام می کند با کمی بالا و پایین رضایت می دهد و می خرد.

درصورتیکه تامین کنندگان عمده غذا بدلیل اینکه کارشان در طول سال در زمینه غذا می باشد بنابراین مواد اولیه را به قیمت می خرند در نتیجه قیمت غذا را می توانند مناسب دربیاورند و همچنین بدلیل اینکه مشتری دائمی آن تامین کنندگان مواد اولیه غذایی هستند در نتیجه طوری روال را طی می کنند که باعث افزایش قیمت مواد اولیه در سطح بازار نگردند و باعث اثر سوء قیمت نیز نگردند.

بنابراین به خیرین و محسنین توصیه می شود بجای خرید مواد اولیه غذایی و انجام نذر خود به سمت خرید غذای آماده نذری و اعطا به هیئات مذهبی یا توزیع بین نیازمندان بنمایند.

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • سیدحسین احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی