آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز چهارشنبه 28 تیرماه در بازدید از یگان فرماندهی پهپاد نیروی دریایی سپاه   در جمع رزمندگان دریادل این یگان با تاکید بر اینکه امروز بکارگیری پهپادها یکی از راهبردهای دفاعی در نیروی دریایی سپاه است گفت:آموزش و پرورش می‌تواند این موضوع مهم را در کتب درسی دانش آموزان طرح ریزی و جانمایی کند.

به نظر اینجانب که دارای فرزند هستم که در آموزش و پرورش تحصیل می کند و به نظر اینجانب به عنوان یک نفر از والدین این فرزندم، چنانچه آموزش و پرورش اقدام به چنین کاری نماید شایسته تحریم می شود و بدین ترتیب فرزندم را از حضور در مدرسه برحذر می دارم.

اینکه این فرمانده نظامی این پیشنهاد را داده است چون رویه فکری آنها نظامی گری و قدرت نمایی و تحقیر و امثالهم است چیز بعیدی نیست ولی چنانچه یک نهاد علمی آموزشی و بخصوص پرورشی بیاید این تفکر نابجا را بخورد فرزندانمان که دارای ذهن هایی خام و پاک می باشند با ترفندهای آموزشی بکنند کاری غیراخلاقی و زشت می باشد.

اینچنین مطالبی فقط بایستی از روی تفکر و توسط خود بچه در دورانی که رشد می کند به مرور بدست بیاید و خودش تحلیل کند که در چه وضعیتی بوده ایم و در چه وضعیتی هستیم!

با گنجاندن چنین مطالبی در کتب درسی از همین ابتدا سعی خواهد شد فرزند با افراد از کشورهای دیگر دارای ذهنیت دشمنی و ذهنیت تحقیر باشد درصورتیکه همه آدم ها یکسانند و با هم برابرند.

اینکه در قضیه نظامی توانسته ایم انگلیسی ها را تحقیر کنیم بخاطر عقده ای بوده است که آنها چند سال ما را تحقیر کرده بودند و حالا این عقده باز شده است و حالا در تلاشند این عقده ای بودن را به فرزندانمان سرایت بدهند.

در نتیجه کسانی که با سلسله وار شدن حرکات عقده ای مخالف هستند لازم است که اعلام انزجار از این حرف فرمانده سپاه بنمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی