آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

ارزش ها

ارزش ها براساس چیزی که در ذهنمان ایجاد می کنند بوجود می آیند، یعنی چیزی موقعی برای ما ارزش به حساب می آید که از قبل آنرا برای ما با ارزش جلوه داده اند.

جلوه گری این ارزش جلوه داده شده به ما، صد البته پس از مدتی توسط افراد متفکر به ارزش واقعی تبدیل می شود و یکسری دیگر از این ارزشهای دیکته شده پس از مدتی توسط آدم های بی فکر بعنوان تعصب تبدیل می شود.

ارزشی که با فکر و عقل عجین می شود پشتوانه دار و منطقی می شود و ارزشی که بدون فکر همراه فرد می شود تعصب می شود که پشتوانه ای ندارد و تهدید و توهین را برای دارنده آن به ارمغان می آورد.

بنابراین هیچگاه ارزشی زیر پا گذاشته نخواهد شد مگر آنکه آن ارزش از پایه ریشه در تعصب داشته باشد و یا اینکه گروهی در پی زدن ریشه ان ارزش باشند.

در نتیجه القای اینکه هر چیزی که گروه خاص اطرافیان حکومت اعلام می کنند ارزش هست فقط به منزله دور کردن افراد مردد هست که به آن حیطه وارد نشوند و عقل خود را تعطیل کنند و نیاندیشند. این وضعیت مشابه وضعیت اختیار کردن مرجع تقلید است.هنگامیکه متعصب ها اقدام به انتخاب مرجع تقلید می کنند تعقل و فکر کردن خود را تعطیل می کنند و گوش به فرمان می مانند که قاعد چه می گوید! در صورتیکه خودشان بایستی کتاب قرآن و ... و عقل و منطق را وسط بگذارند و اسنتاج کنند.

 

  • ۰۲/۰۴/۳۱
  • سیدحسین احمدی

ارزش ها

تهدید

توهین

حجاب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی