آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۱
  • ۰

نیروهای خودسر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود ستایشی؛ سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه نشست خبری امروز (سه‌شنبه 10 مرداد) در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصاویر کشف حجاب برخی کارکنان سکوها در فضای مجازی و برخوردهایی که با این سکوها انجام شده از جمله پلمب و توقیف فعالیت آن‌ها و این‌که "آیا این برخوردها با تأیید و مجوز قوه قضائیه صورت گرفته است یا خیر؟" گفت: دستور پلمب تعدادی از سکوها از سوی قوه قضائیه نبوده و ما تاکنون چنین دستوری مبنی بر پلمب اماکن یا واحدهای متخلف صادر نکرده‌ایم.

با چنین اقراری از سوی قوه قضاییه محرز شد که قوای سه گانه ایران در حال بازی دادن ملت و کسبه ایران هستند، از یک طرف می گویند کلیه امور بایستی قانونی باشد و بدون قانون نبایستی کاری انجام بشود ولی ا ز طرفی نیروهای خودسر زیر نظر حکومت می آیند بدون دستور قضایی اقدام به پلمپ کسب و کارها در فضای مجازی و یا واقعی می کنند.

رییس قوه اجراییه می گوید کسب و کار نبایستی تعطیل بشود که کارگران و کارمندان آن بیکار نشوند ولی عوامل حکومت می آیند به خاطر حجاب اقدام به پلمپ می کنند!

در کل یاد گرفته اند چطور مردم را سر کار بگذارند و چطور طفره بروند و چطور گردن دیگری بیاندازند!

45 سال که تا الان گذشته است و با این روش 45 سال دیگر هم خواهند گذراند!

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی