آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

حجاب بان

قانون می گوید قبل از تصویب یا اجرایی کردن دستورالعمل یا قانونی که به مردم چیزی را تحمیل می کند بایستی آن قانون یا دستورالعمل در سایت وزارت کشور قرار داده شود.

بنابراین استقرار حجاب بان ها در فضاهای مشاع می بایستی قبلا از طریق سایت وزارت کشور به اطلاع عموم مردم برسد و سپس در صورتیکه از سوی اشخاص حقیقی یا حقوقی برعلیه آن اقامه دعوی نشد و آنرا به دیوان عدالت اداری ارجاع ندادند به مرحله اجرا درآورد.

بدین ترتیب افراد مملکت که از بابت نیروهای حجاب بان معترضند می توانند در دیوان عدالت اداری اقامه دعوی نمایند.

همچنین در صورت تحمیل هزینه (وقتی، مالی، حیثیتی، بدنی) به مردم، شخص آسیب دیده می تواند مستقیما به 110 گزارش بدهد و یا در دفتر خدمات الکترونیک قضایی اقامه دعوی پس از مشورت با وکیل دادگستری بنماید و مدارک لازم را جمع آوری کند و همچنین گزارش پلیس110 را بعنوان سند نزد خود نگه دارد تا پس از اینکه شکایت این دو وکیل دادگستری راجع ابطال بخشنامه وزارت کشور راجع حجاب بان ها به ثمر نشست با در دست داشتن آن گزارش پلیس 110 به دادسرای ناحیه 28 تهران یا مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت تهران و یا ... بابت تنبیه کیفری و یا درخواست خسارت اقدام نمایند.

  • ۰۲/۰۹/۱۰
  • سیدحسین احمدی

حجاب بان

دیوان عدالت ا داری

وزارت کشور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی