آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

رییس جمهور سابق حسن روحانی بدلیل وقایع سهام1399 و دلار1397 مورد تایید مردم نیست.

حسن روحانی و اسحاق جهانگیری و ولی اله سیف همان کسانی بودند که در وقوع کاهش ارزش پول ملی در فروردین 1397 (دلارجهانگیری)نقش بسزایی ایفا کردند و عدم توانایی خود را تقصیر ترامپ و تحریم انداختند.

همچنین حسن روحانی همان کسی بود که برای جبران کسری بودجه دولت اقدام به فریب مردم نمود تا در بورس سرمایه گذاری نمایند و مرداد سیاه 1399 را برای سرمایه گذاران بخت برگشته رقم زد.

بنابراین هر کس و هر گروهی که از این آدم بی خرد در انتخابات مجلس شورای اسلامی یا انتخابات مجلس خبرگان 1402 حمایت نماید در اصل حمایت کرده است از بی حیثیتی پول ملی که به دست این شخص اتفاق افتاده است.

همچنین هر کس که از این شخص و افراد وابسته به او در انتخابات مجلس شورای اسلامی یا انتخابات مجلس خبرگان 1402 حمایت نماید در اصل صحه گذاشته است بر  عملکرد او در پرکردن خزانه دولت در سال 1399 با حق الناس(پول و سرمایه خرد مردم از همه جا بی خیر).

بنابراین حسن روحانی از هر کسی حمایت کرد و یا هر کسی از حسن روحانی حمایت کرد برای عموم مردم بایستی اعلان خطری باشد که حادثه ای تلخ در جلوتر رقم خواهد خورد که ایندفعه از آستینی دیگر قرار است این مار دربیاید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی