آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

هنر آشپزی، هنر موسیقی، هنر مدیریت رستوران چلوکبابی پیتزافروشی، هنر مدیریت کشور

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، سامانه معاملات خوراک، اصول کشورداری

آهنگ غذا، موسیقی آشپزی، ابزاری هستند تا بتوانیم لذت بیشتری از غذا خوردن ونوشیدن ببریم ابزاری هستند برای برقراری ارتباط بین انسانها با یکدیگر در داخل و خارج کشور. درصورتیکه بتوانیم از این ابزارهای هنری برای توسعه کسب و کارمان استفاده بهینه کنیم شاید بتوانیم در مدیریت کشور نقشی ایفا نماییم.اصول کشورداری مشابه اصول آشپزی می باشند که بایستی از ملغمه ای شلوغ ، یک ترکیب زیبا و خوشمزه و خوش عطر و بو و لطیف بیرون بیاوریم.

  • ۰
  • ۰

اشتباه کاندیداهای کنونی مجلس که برای مجلس دوازدهم مجدد کاندید شده اند

این افراد در طول دوران نمایندگی شان در مجلس میلی بطور مرتب گزارش ندادند و به همین دلیل، دستاوردی که الان گزارش آنرا می دهند بدلیل عدم امکان و عدم فرصت جهت صحه گذاشتن روی آن از سوی مراجع ذیربط ، فقط در حد ادعا در ذهن شنونده  پدیدار می شود. درصورتیکه اگر قبلا ریز ریز این ادعاهای انجام کار را انجام می دادند و دستاوردها را گزارش می دادند چون فرصت وجود داشت درصورتیکه واقعا ادعایش به حق بود نماینده یا مسئول می آمد و  درستی یا عدم درستی آن را اعلام می کرد و مردم می توانستند بفهمند که قضیه از چه قرار است ولی الان نمیشه فهمید بنابراین هرچند که کاری نیز کرده باشد می تواند مدعی انجام آن بتوسط خودش یا گروه خودش باشد ولی تاثیرش روی مردم کم خواهد بود!

بنابراین از این روال گزارش دهی کاندیداهای کنونی مجلس که قبلا نماینده مجلس بوده اند به این تجربه می رسیم که در طول دوران نمایندگی مستند تصویری و مستند داکیومنتی و مستند نظرسنجی تهیه کن و در این ایام که می خواهی مجدد نماینده بشوی یا در سمت وزارت یا سمت های حکومتی یا بین المللی ورود کنی از این مستندات برای صحه گذاشتن به ادعاهای خود بهره ببر.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی